Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2022


 

Άννα Χ - Βασίλης Γιαννόπουλους

https://e-epipedo.gr/βιβλια/9112-anna-x-13428.html

Η «Άννα Χ» είναι το πρώτο βιβλίο του Βασίλη Γιαννόπουλου, διακεκριμένου στιχουργού, που τολμά μια νέα παρουσίαση εαυτού. Άλλωστε ο ίδιος  διατείνεται χρόνια πριν: «Ψάχνω στα σχέδια του κόσμου για τα χαμένα μου νοήματα»

« με κάθε νότα της ζωής μου… τη δική σου θάλασσα πόθησα να ταξιδέψω..»

«Δεν ήξερα πόσα σκαλοπάτια χρειαζόταν ν΄ανέβω για να φτάσω στον ουρανό σου»

«Και όταν τα μάτια μου άνοιγα κρυφά να σ’   αντικρίσω ποτέ μου δε σε πρόλαβα.  Εκτός απ΄ το άρωμα σου.  Όμοιο με εκείνο της βροχής, την ώρα που απαλά το φρέσκο χώμα αγγίζει και στέλνει μυρωδάτα φθινοπωρινά μηνύματα στις μελαγχολικές καρδιές του κόσμου.  Πάντα με τη βροχή ερχόσουν.  Πάντα μέσα στη βροχή περπατούσες»

«Το φθινόπωρο ερχόταν βιαστικά και ημερολογιακά πλέον. Πού ήσουν; Ποια γη σε έκρυβε; Ποια θάλασσα ταξίδευε το βλέμμα σου;»

«…ήρθες εσύ για να μου αποδείξεις ότι η αγάπη βρίσκεται δίκαια στο πιο ψηλό σκαλί του ουρανού. Πάνω από όλους και από όλα. Αλήτισσα και κυρία, επαναστάτρια και δοτική, βασίλισσα και υπηρέτρια, αγία και πόρνη, μία και παντοτινή…»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

                                                        ΜΑΓΙΚΕΣ ΕΥΧΕΣ ΑΠΟ ΤO ΕΠΙΠΕΔΟ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ 2024 Υγεία, Αγάπη, Ευτυχία, Ό...